Szkolenie "Organizator Imprez: Konsultant Ślubny & Event Manager"

Nauczymy Cię, jak zostać konsultantem ślubnym/event managerem i z sukcesem organizować najpiękniejsze imprezy.

Jeśli czytasz tego e-maila, to znaczy że jesteś zainteresowana założeniem agencji ślubnej. Albo agencji eventowej. Prawdopodobnie marzysz o tym, aby organizować przepiękne i wzruszające śluby. Wielkie imprezy firmowe. A do tego chcesz, aby stało się to Twoim źródłem dochodu. Zgadza się?

Ty wiesz, że chcesz organizować śluby i eventy, a ja wiem, jak to się robi.

I tak się składa, że prowadzę szkolenie dla osób takich jak Ty.

Jakaż to filozofia zorganizować ślub, albo imprezę, prawda?

Tak. Jeśli tak uważasz, to czytaj proszę dalej. Byłoby fajnie, gdybym mogła uchronić Cię jednak od możliwej katastrofy.

I ja myślałam podobnie w 2005 roku. Wtedy mocno pracowałam nad założeniem swojej agencji ślubnej.

W 2006 roku dopięłam swego i wystartowałam. Juhu!

Jednak pierwsze dwa lata były bardzo ciężkie.

Wiele rzeczy wcale nie wyglądało tak, jak zdawało mi się, że będzie wyglądać. Napotkałam też taką ilość problemów, że zamiast cieszyć się pięknymi realizacjami, wylewałam łzy w poduszkę zastanawiając się, czemu los mnie tak pokarał. Do tego zarabiałam połowę tego, co powinnam.

 

Naprawdę było ciężko. Po dwóch latach wiedziałam, że albo coś zmienię, albo polegnę z kretesem. Promocyjny ZUS się skończył, mąż się zniecierpliwił a ja byłam bliska załamania.

Zaczęłam szukać rozwiązania. Przekopałam tonę literatury. I nie były to książki z zakresu organizacji ślubów.

Były to książki o prowadzeniu biznesu. O marketingu. O zatrudnianiu właściwych ludzi. O budowaniu sieci wsparcia. O wszystkim, co tylko dawało mi cień szansy, że wyjdę na prostą.

I udało się! Jestem na rynku już 10 lat, a od wielu lat wiem, że jestem na dobrej drodze. Nie mogę przestać się rozwijać, bo to byłby mój koniec, ale jestem w takim punkcie, że mam poczucie sukcesu. Zarabiam, spotykam interesujących ludzi, podejmuję ciekawe wyzwania, jestem w ciągłym ruchu i pomagam ludziom w przejściu przez bramę – bo zawarcie ślubu to taka brama. To rytuał przejścia, to wydarzenie, które przenosi parę w trochę inne miejsce w związku i w relacjach społecznych. I ja mam w tym swój udział :)


Jeśli chcesz to mogę Ci pomóc. Nauczę Cię, jak założyć i prowadzić agencję ślubną. Jak prowadzić BIZNES.

W 2008 połączyłam swoje siły z Kasią Syrówką, która jako pierwsza w Polsce założyła agencję ślubną i od tego czasu przekazujemy nasze wspólne doświadczenia pod marką WeddingSisters.

Na naszym szkoleniu dowiesz się:

  • Jak przygotować się do założenia agencji ślubnej lub eventowej
  • Jak zebrać bazę najlepszych firm i współpracowników
  • Jak się promować, aby zdobywać klientów
  • Jak przygotować umowy, dokumenty, tabele, i inne narzędzia współpracy z klientami
  • Czego jeszcze powinnaś się nauczyć, żeby być autorytetem
  • Jak radzić sobie z klientami i jakich klientów spotkasz na swojej drodze
  • Poznasz też swoje SILNE STRONY i dzięki temu dowiesz się, w jaki sposób TY powinnaś prowadzić swój biznes. Bo żeby być skutecznym, musisz się wyróżnić, a Twoje unikalne talenty pomogą Ci w tym.
  • Dowiesz się, jakie pułapki czekają na początkujących wedding plannerów i event managerów. W końcu przerobiłyśmy to na sobie
  • Powiem Ci też, jaka jest droga na skróty. Bo jest.

 

Wszystko na podstawie naszego własnego doświadczenia. Wiemy, jak to jest prowadzić agencję ślubną, agencję eventową, pracować w hotelu, organizować konferencje dla biznesu, a także szkolenia dla wielkich korporacji.

Asia Polecka: Gdyby nie to szkolenie, to poległabym z kretesem. Do tego widowiskowo. Teraz to wiem i dziękuję losowi, że znalazłam to szkolenie we właściwym czasie. I nie żałuję ani jednej wydanej złotówki. Z tą wiedzą mogę startować wszędzie – do agencji eventowej, do hotelu, ale ja marzę o swojej agencji ślubnej i to mój cel. Teraz wiem, JAK się za to zabrać.

Julia Czekała: Myślałam, myślałam, i wymyśliłam: będę konsultantką ślubną! Tylko jak, gdzie co, z kim? Pierwsza euforia opadła, kiedy dotarło do mnie, że nie wiem jak się za to zabrać i że jest konkurencja. Ale teraz, po szkoleniu jestem już spokojna. Mam w ręku narzędzia i plan. I działam. I wiem, że mi się uda!


Jeśli chcesz naprawdę wiedzieć, jak wygląda codzienna praca konsultanta ślubnego i event managera, to na tym szkoleniu naprawdę się tego dowiesz.

Pamiętaj, że ta praca, to nie ciągłe bieganie w kostiumie i szpilkach, aby na spotkaniu z pięknymi klientami wybrać odcień koronki do paska w sukni ślubnej. Nie raz trzeba się ubrudzić. Nie raz i nie dwa wytężyć swój umysł i wytrzymałość ponad siły. Terminy gonią, klienci pytają, czas ucieka. To duża presja. Ta praca to PROWADZENIE BIZNESU. Specyficznego biznesu. I o tym nasze szkolenie.

Jeśli chcesz wiedzieć, co zrobić, żeby pozyskać klientów i podpisać pierwsze umowy, to powiemy Ci, jak się za to zabrać.

Jeśli interesuje Cię, jak prowadzić projekt ślubny, to i tego nauczysz się na moim szkoleniu.

Przede wszystkim nauczymy Cię, czym jest biznes ORGANIZACJI IMPREZ: ślubów i eventów. Pamiętaj: to jest BIZNES, nie hobby i nie praca po godzinach.


Nasi uczestnicy naprawdę doceniają to wszystko, czego dowiedzieli się na poprzednich szkoleniach:

Ania Bednarska: Dziękuję za fotki i przesłane materiały, a przede wszystkim za szkolenie które było jak dla mnie przygotowane i poprowadzone perfekcyjnie, z dużym doświadczeniem i rzetelna wiedzą.  Jolu Twoja postawa jest dla mnie pewnym wyznacznikiem do którego będę dążyć (och, troszkę pracy mam przed sobą), naprawę podziwiam.

Marta Baranowska: Dziękuję bardzo za szkolenie. Bez niego nie zdawałabym sobie sprawy ile różnych pułapek może na mnie czekać, a przede wszystkim wciąż nie miałabym pewności, że jednak można coś zdziałać. Jeszcze raz dziękuję.

 


Jeśli sądzisz, że jesteś gotowa na przyjęcie całej tej wiedzy, to nie czekaj.

Jeśli szukasz sposobów podanych na talerzu – nie mogłaś trafić lepiej.

Aby zgłosić się już teraz

Przyjmujemy zgłoszenia na szkolenia tylko do:

24 marca - na szkolenie w Krakowie
które odbędzie się 1/2 kwietnia 2017

12 maja - na szkolenie w Poznaniu
które odbędzie się 20/21 maja 2017

Szkolenie kosztuje 1880zł brutto.

Jeśli jesteś zainteresowana płatnością w 4 równych ratach (po 500zł), napisz najpierw do nas na e-mail: hello@weddingsisters.pl

Ilość miejsc jest ograniczona i nie robimy szkoleń dla grup większych niż 12 osób.

Jeśli interesuje Cię nasz BONUS, to otrzymasz go, zapisując się najpóźniej na 2 tygodnie przed wybranym terminem szkolenia. Szczegóły znajdziesz na końcu tej strony.


Czy 1880zł to dużo? Pewnie tak. To 60 pomadek do ust, lub 752 bochenki chleba. Jednak ta kwota nie wystarczy Ci na dobre wakacje za granicą. Prawdopodobnie również oczekujesz, że suma Twoich 1-miesięcznych wpływów będzie znacznie wyższa ponad 1880zł.

Jednak ta kwota wystarczy na nasze szkolenie -w którym zawarta jest wiedza i całe nasze zawodowe doświadczenie. Czy to jest warte 1880zł? A może więcej? A ile warte są Twoje lata szukania rozwiązań po omacku? Ile jest warte ryzyko porażki, jeśli wystartujesz bez profesjonalnej wiedzy?


Jesteś ciekawa, o co najczęściej pytają uczestnicy szkoleń?

  • JAK podpisać dobrą umowę z klientem
  • Na czym tak naprawdę polega współpraca z podwykonawcami ślubnymi
  • Jaka jest rola konsultanta ślubnego przy podpisywaniu umów z podwykonawcami?
  • Kto jest stroną w umowach z podwykonawcami przy organizacji eventów?
  • Ile ślubów muszę zorganizować, żeby utrzymać się na rynku?
  • Jak powinna wyglądać moja strategia, żebym mogła skutecznie budować swoją firmę?

 

Na te i wiele jeszcze innych pytań poznasz odpowiedź, uczestnicząc w naszym szkoleniu.


Oto, co sądzą o tym szkoleniu inni uczestnicy. Było ich wielu, ponieważ szkolimy już od wielu lat.

Piotr Wiszniewski: Bardzo dziękuję za zorganizowanie kursu i za to, że mogłem w nim uczestniczyć. Był to dla mnie naprawdę dobry czas i wiele się nauczyłem. Jestem świadomy tego, że aby zostać dobrym konsultantem będę potrzebował wielu prób i często nauki na własnych błędach. Nie mniej jednak dziękuję za podzielenie się swoim własnym doświadczeniem. Jest Pani przesympatyczną osobą w dodatku profesjonalistką z pięknymi osiągnięciami:) Dlatego: PODZIW X 3 !!! Mam nadzieję, że nie zamęczę Pani swoimi pytaniami w przyszłości i że znajdzie Pani trochę czasu na kontakt mailowy:) Pozdrawiam i życzę powodzenia zarówno w życiu zawodowym jak i osobistym!

Agnieszka Sochaj: teraz już wiem, że nie mogę tracić czasu. Że zwyczajnie trzeba wstać z łóżka i zacząć robić. Ale nie na oślep, tylko według Waszych wskazówek. Teraz wiem JAK J I wiem KIEDY. I wiem PO CO! Jestem tak pełna energii i wiary! Mam w ręku narzędzia. I przede wszystkim znam swoje wyjątkowe talenty! Gdyby nie Wasz test, to pewnie dalej bym siedziała i rozmyślała, jaka jestem beznadziejna. A teraz wiem, że niewłaściwie na siebie patrzyłam. Każdy ma swoje talenty, ja też i na dodatek wiem jak ich użyć – i nie zawaham się tego zrobić :)

 


Zastanawiasz się, czy na pewno potrzebujesz tego szkolenia?

Na pewno nie, jeśli jesteś typem Zosi-Samosi i chcesz sama:

  • Znaleźć informacje, w jaki sposób powinnaś przygotować umowy z klientami, podwykonawcami i współpracownikami
  • Odkryć, co działa na potencjalnych klientów, aby stali się Twoimi klientami
  • W ogóle dotrzeć do potencjalnych klientów
  • Uczyć się na błędach i swoich klientach, aby dopiero po kilku latach idealnie poprowadzić projekt ślubny
  • Wyliczyć, jak wycenić swoją usługę
  • Sprawdzić na sobie, które narzędzia informatyczne są Ci potrzebne
  • Znaleźć informacje, w jaki sposób zarządzać organizacją ślubu i jak komunikować się z klientami
  • Wiedzieć, kiedy potrzebujesz biura, a kiedy możesz odpuścić
  • Nauczyć się, jak zaprojektować materiały promocyjne
  • I sama sobie wykopać grób, ale najpierw urobić się po pachy przez kolejne dwa lata.

 


Przychodzą do nas też właściciele i pracownicy hoteli – oni też chcą wiedzieć, jak pomagać swoim klientom, mimo że nie prowadzą klasycznych agencji ślubnych.

Małgorzata Cieślak – Hotel & Restauracja Polonez: Jesteśmy po szkoleniu w Poznaniu. Rewelacjaaaaa!!! Fantastyczny Team z fantastycznymi informacjami oraz absolutnie obrazowym przekazem. Pozdrawiam bardzo serdecznie oraz czekamy na następne szkolenie. Życzę dalszych SUKCESÓW . :*

Kasia Borkowska: pracuję w Qubus Hotel i na co dzień zajmuję się obsługą klientów organizujących swoje wesele. Wiem, że w hotelu nie mogę pełnić niezależnej funkcji konsultanta ślubnego, ale na pewno mogę zrobić teraz więcej, żeby nasi klienci byli naprawdę zadowoleni i aby stali się ambasadorami naszego hotelu.


Jeśli zdecydowałaś, że chcesz dołączyć do grona osób, które cieszą się, że nie przegapiły tej okazji, możesz zapisać się w następujący sposób:

Aby zgłosić się już teraz

Przyjmujemy zgłoszenia na szkolenia tylko do:

24 marca - na szkolenie w Krakowie
które odbędzie się 1/2 kwietnia 2017

12 maja - na szkolenie w Poznaniu
które odbędzie się 20/21 maja 2017

Szkolenie kosztuje 1880zł brutto.

Jeśli jesteś zainteresowana płatnością w 4 równych ratach (po 500zł), napisz najpierw do nas na e-mail: hello@weddingsisters.pl

Ilość miejsc jest ograniczona i nie robimy szkoleń dla grup większych niż 12 osób.

Jeśli interesuje Cię nasz BONUS, to otrzymasz go, zapisując się najpóźniej do 2 tygodni przed wybranym terminem szkolenia. Szczegóły znajdziesz na końcu tej strony.


 

Jak wygląda dokładny program szkolenia:

POZIOM I – 20 godzin szkoleniowych (sobota i niedziela)

I. CHARAKTERYSTYKA MOJEGO NOWEGO ZAWODU

1. Predyspozycje osobowościowe - kompetencje miękkie i twarde
A. Wedding planner w agencji
B. Event manager w agencji

2. Organizacja czasu pracy
A. Wedding planner w agencji
B. Event manager w agencji

3. Zakres obowiązków
A. Wedding planner w agencji
B. Event manager w agencji

4. Typy klientów

II. ZAKŁADAM WŁASNY BIZNES – agencja ślubna, agencja eventowa

1. Strategia rozwoju firmy
2. Biznes plan
3. Identyfikacja wizualna firmy podstawą sukcesu sprzedażowego
4. Opracowanie planu marketingowego i PR-owego firmy

III. BUDUJĘ SWOJĄ ŚCIEŻKĘ ZAWODOWĄ

1. Przebieg kariery zawodowej w agencji eventowej i ślubnej
2. Przebieg kariery zawodowej w hotelu
3. Inne - centrum konferencyjne, firma cateringowa
4. Zarobki w agencji ślubnej, eventowej, hotelu

IV. ELEMENTARZ MOJEGO ZAWODU

1. Charakterystyka rynku pracy
2. Stowarzyszenia branżowe
3. Wydarzenia branżowe
4. Media branżowe

V. AGENCJA WEDDINGOWA A AGENCJA EVENTOWA – RÓŻNICE I PODOBIEŃSTWA

1. Różnice między klientem indywidualnym a klientem korporacyjnym
2. Sposoby rozliczania się agencji eventowych oraz ślubnych
3. Czy konsultant może zorganizować event? Czy organizator eventów może zorganizować ślub?

VI. NEGOCJUJĘ CENY I UMOWY

VII. TEST MOICH PREDYSPOZYCJI ZAWODOWYCH I OSOBOWOŚCIOWYCH

VIII. OMÓWIENIE WYNIKÓW TESTU

IX. WSPÓŁPRACA AGENCJI Z WYKONAWCAMI

1. Pozyskiwanie i weryfikacja podwykonawców
2. Umowy z podwykonawcami
3. Współpraca z miejscami
4. Stali współpracownicy, a wykonawcy zatrudnieni przez klienta
5. Rozliczenia finansowe z podwykonawcami

X. JAK PROWADZIĆ ROZMOWE Z PODWYKONAWCAMI

XI. ZARZĄDZANIE PROJEKTEM ŚLUBNYM, CZYLI OBSŁUGA KLIENTA

1. Obsługa klienta w agencji ślubnej
A. Przygotowanie oferty agencji ślubnej
B. Konstrukcja cennika
C. Ankieta dla klienta
D. Pierwsze spotkanie
E. Sprawozdanie ze spotkania
F. Podpisanie umowy
G. Harmonogram przygotowań
H. Budżet przygotowań
I. Dodatkowe dokumenty
J. Szukanie miejsca weselnego
K. Plener weselny
L. Wyszukiwanie/kontraktowanie podwykonawców
M. Zarządzanie listą gości

2. Obsługa klienta w agencji eventowej
A. Przygotowanie oferty - koncepcja kreatywna i budżet ostateczny
B. Przedstawienie oferty klientowi
C. Przetargi
D. Podpisanie umowy
E. Szukanie miejsca
F. Wyszukanie podwykonawców

Jeśli chcesz w przyszłości podnieść swoje umiejętności i wiedzę, to oferujemy również II poziom szkolenia, tylko dla uczestników naszego I poziomu. Jest to kurs on-line i dzięki czemu zrealizujesz go w dowolnym i dogodnym dla Ciebie momencie.

 


A jeśli już teraz chcesz zapisać się na szkolenie ORGANIZAOTR IMPREZ: konsultant ślubny & event manager,

Przyjmujemy zgłoszenia na szkolenia tylko do:

24 marca - na szkolenie w Krakowie
które odbędzie się 1/2 kwietnia 2017

12 maja - na szkolenie w Poznaniu
które odbędzie się 20/21 maja 2017

Szkolenie kosztuje 1880zł brutto.

Jeśli jesteś zainteresowana płatnością w 4 równych ratach (po 500zł), napisz najpierw do nas na e-mail: hello@weddingsisters.pl

Ilość miejsc jest ograniczona i nie robimy szkoleń dla grup większych niż 12 osób.


 

A teraz BONUS – TYLKO DLA OSÓB, KTÓRE ZGŁOSZĄ SIĘ I WPŁACĄ ZALICZKĘ NA DWA TYGODNIE

PRZED TERMINEM WYBRANEGO SZKOLENIA

BEZPŁATNY WEBINAR LIVE ON-LINE

podczas którego pokażę, jak działa OPROGRAMOWANIE, KTÓREGO UŻYWAM W SWOJEJ AGENCJI ŚLUBNEJ

To narzędzie on-line, w którym każdy mój klient ma swoje konto i dostęp do: harmonogramu, budżetu, faktur, terminarza płatności, tablicy inspiracji i palet kolorów, kalendarza, planu rozsadzenia gości, listy gości z RSVP i notatkami, szczegółów wszystkich podwykonawców i ich umów oraz ofert, a także do wielu tematycznie poukładanych notatek.

W trakcie webinaru pokażę, w jaki sposób współpracuję z klientami za pomocą tego narzędzia, aby ograniczyć liczbę e-maili i mieć pięknie podane informacje, wszystkie w jednym miejscu.

Termin webinaru ustalimy na szkoleniu stacjonarnym. Wystarczy mieć dostęp do internetu i na 15 minut przed webinarem kliknąć w link, który otrzymasz mailem, aby dołączyć do szkolenia.


 

Aby zgłosić się na szkolenie ORGANIZAOTR IMPREZ: konsultant ślubny & event manager już teraz

 

Przyjmujemy zgłoszenia na szkolenia tylko do:

24 marca - na szkolenie w Krakowie
które odbędzie się 1/2 kwietnia 2017

12 maja - na szkolenie w Poznaniu
które odbędzie się 20/21 maja 2017

Szkolenie kosztuje 1880zł brutto.

Jeśli jesteś zainteresowana płatnością w 4 równych ratach (po 500zł), napisz najpierw do nas na e-mail: hello@weddingsisters.pl

Ilość miejsc jest ograniczona i nie robimy szkoleń dla grup większych niż 12 osób.