POZIOM I - dla wszystkich

POZIOM II - tylko dla osób, które ukończyły poziom I

SZKOLENIE SKŁADA SIĘ Z 2 POZIOMÓW

Na każdym poziomie szkolenia zdobędziesz wiedzę na temat organizacji imprez w trzech branżach: eventy, wesela, hotele


 

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W NASZYM SZKOLENIU:

  1. Poznasz profesjonalne narzędzia i nabędziesz umiejętności z zakresu zarządzania i organizacji nślubów, wesel i eventów
  2. Zwiększysz swoją motywację do pracy, rozwoju i osiągania celów. Poczujesz się pewnie i dobrze w swoim zawodzie
  3. Posiądziesz wiedzę o wysokim stopniu praktyczności, nawet dla osób początkujących. Na wyższy stopień wejdziesz uczestnicząc w szkoleniu II stopnia
  4. Dostrzeżesz możliwości rozwoju zawodowego w interesujących kierunkach, kóre są w Twoim zasięgu
  5. Zmniejszysz stres zawodowy podczas rozmowy o pracę, realizacji kolejnych projektów, czy zakładania własnej agencji


 

JEDNO SZKOLENIE - 3 branże w jednym!

Możesz być organizatorem imprez firmowych, organizatorem wesel i ślubów oraz pracownikiem hotelu zajmującym się bankietami, weselami i eventami.

Przygotujemy Cię zarówno do prowadzenia własnej agencji eventowej i ślubnej, jak i do pracy w hotelu, czy agencji!



Szkolenie "Konsultant Ślubny & Event Manager"

WESELA

Wesele w pałacu, nad morzem, w plenerze, tematyczne

Nauczymy Cię, jak zarządzać agencją ślubną, pozyskiwać klientów i organizować najpiękniejsze śluby i wesela, bez względu na poziom skomplikowania logistycznego.

EVENTY

Imprezy firmowe, bankiety, gale, konferencje

Poznasz specyfikę pracy z klientem korporacyjnym i dowiesz się jak sprawnie zarządzać projektami eventowymi i zdobywać nowe zlecenia.

BANKIETY

Planuj i rozwijaj swoją ścieżkę zawodową w hotelu, centrum konferencyjnym, lub w firmie cateringowej

Masz wiele możliwości rozwoju, a pracę znajdziesz w całej Polsce. Rynek usług hotelowych rozwija się dynamicznie i masz szansę uczestniczyć w tym procesie, organizując imprezy firmowe i rodzinne.


 

Nasze szkolenie to w sumie 34 godziny zajęć wypełnionych praktycznymi przykładami i materiałami z prawdziwych realizacji.

Cały plan szkolenia powstał na podstawie naszego osobistego doświadczenia w branży ślubnej i eventowej (własne agencje ślubne oraz eventowa) oraz z pracy w hotelarstwie.

 

Komentarze