ORGANIZACJA ŚLUBU i WESELA KROK PO KROKU

ORGANIZACJA ŚLUBU i WESELA KROK PO KROKU

Okazało się, że artykuł z 2011 ciągle jest na topie, tylko nie takim jakbym sobie tego życzyła :). Dlatego postawiona przed tablicą, uprzejmie zeznaję, że ówczesny artykuł pisałam mając za sobą dopiero rok pisania na Blogu, prowadząc firmę ślubną i eventową, i postanowiłam że będzie to elementarz organizacji, a nie pełna lista. Z oczywistego wtedy powodu, nie chciałam zdradzać wszystkich swoich tajników zawodowych, jednocześnie chciałam zachęcić do systematyczności przy organizacji własnego ślubu.

 ARTYKUŁ  o ORGANIZACJI WESELA KROK PO KROKU z 2011- ZNAJDZIESZ TUTAJ

Teraz skala osób korzystających z usług konsultanta ślubnego jest znacznie większa, świadomość lepszej organizacji także, a za tym wszystkim stoi łatwiejszy dostęp do Internetu i jego zasobów, które przecież każdego dnia się pogłębiają:) No i nie prowadzę już firmy ślubnej:)

Dlatego przedstawiam Wam bardziej rozbudowany przewodnik po organizacji wesela.

Uprzedzam, że nadal będzie to elementarz:)

1.  ZDECYDUJ SIĘ NA TYP WESELA

Chcesz mieć małe przyjęcie i ślub w wiejskim kościółku i z garstką znajomych, czy może ogromne wesele na 200-30o osób, z ceremonią kościelną prowadzoną przez 3 księży? To determinuje dalsze kroki przygotowań.

2. WYBÓR KONSULTANTA ŚLUBNEGO

Jest z czego wybierać. My z Jolą polecamy firmy zrzeszone w PSKŚ, znamy te firmy i wiemy, że wszystkie są profesjonalne i co roku weryfikują swoją pracę!!

3. WYBÓR MIEJSCA NA WESELE

Cały czas o tym piszemy, bo nadal wybór miejsca na wesele jest trudniejszy, niż znalezienie miejsca na ceremonię.

4. LISTA GOŚCI

To bardzo ważne, aby była precyzyjna. Nie chcesz przecież, żeby okazało się że wynajmujecie pałac na 200 osób, a macie 60 gości:) ARTYKUł NA TEMAT LISTY GOŚCI

5. WYBÓR MOTYWU PRZEWODNIEGO

To szalenie ważne, szczególnie wtedy gdy nie masz dużego budżetu. Wprowadzenie motywu pomoże zaprowadzić ład wizualny w dekoracjach i logiczny w przebiegu całego wesela. WSZYSTKIE ARTYKUłY O MOTYWACH KOLORYSTYCZNYCH I PRZEWODNICH znajdziecie TUTAJ

6. WYBÓR ZESPOŁU MUZYCZNEGO oraz FOTOGRAFA i świetnych KAMERZYSTÓW

Nadal jest to trudne, ponieważ Ci najlepsi mają szybko zajmowane terminy. Zajrzyjcie do naszych ŚLUBNYCH REKOMENDACJI – tam znajdziecie firmy, które polecamy z ręką na sercu!

Z długiej już jak dla mnie perspektywy czasu (bo 12 lat organizacji wesel), skłaniam się do wniosku, że wszyscy wymienieni wykonawcy są ważni. Bez muzyki nie ma dobrej zabawy. Bez świetnego fotografa nie ma czaru wspomnień, a bez dobrych filmowców nie ma pamiątki na całe życie. Trudno to teraz stopniować.

Co z resztą? Szczegółowy HARMONOGRAM przygotowań do ślubu możecie zamówić u nas TUTAJ.

Znajdziecie tam dokładny plan przygotowań do wesela, i co ważne – dostosowany do WASZEGO dnia ślubu!

 

 

Komentarze